گروه طراحان سایت تک

گروه طراحان سایت تک

گروه طراحان سایت تک

گروه طراحان سایت تک

درب آسانسور


درب آسانسور

درب  آسانسور

بهترین درب آسانسور

خرید درب آسانسور را میتوانید شما از طریق مجموعه دیارا اقدام کنید تا در کمترین زمان بهترین درب آسانسور دیارا را کسب کنید .

درب ها ورود و خروج به آسانسور هستند و بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو باید مستحکم باشند و باید در مدت زمان استفاده توسط سرویسکاران تست شوند تا خرابی های آنها کاهش یابد . درب آسانسور های برق کار شده ، از موتورهای دوّار برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می کنند. برای اینکه بتواند کل سیستم درب به طور قابل اعتماد کار کند ، هر قسمت از این مکانیزم باید قابل اطمینان باشد. با توجه به نوسانات شدید بازار در سال1400 که دلار به 28 هزار تومان و یورو 33 هزار تومان رسید قیمت درب های ایرانی و خارجی هم تحت تاثیر این افزایش قیمت دلار ، افزایش داشت.



قیمت بهترین درب آسانسور

قیمت درب آسانسور با توجه به افزایش قیمت آهن آلات و ورق قیمت درب های آسانسور چیزی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت درب اتمات آسانسور کشویی تلسکوپی سانترال عرض 80 سانتیمتر چیزی در حدود 5 میلیون و 500 تومان می باشد برای اطلاع از قیمت های روز درب آسانسور های معمولی و طرح دار آسانسور می توانید با ما در ارتباط باشید.



درب آسانسور کشویی | فروش درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور کشویی در حال حاضر در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.برخی از سازندگان ساختمان از درب های کشویی و برخی دیگر از درب های لولایی استفاده می نمایند.گروه دیارا به عنوان نمایندگی فروش برندهای معتبر درب آسانسور ، این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

 

درب آسانسور کشویی

زمانی که از درب های آسانسور در نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می گردد.
از دو مدل درب استفاده می گردد .
یکی درب کشویی یا تلسکوپی و دیگری درب آسانسور سانترال است.باید به این نکته توجه نمود درب کشویی از یک سمت به طرف دیگر باز می گردد.در صورتی که درب آسانسور سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.
درب های آسانسور به صورت راست باز شو و چپ باز شو طراحی می شوند.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.در حال حاضر اکثر نیاز کشور به صورت درب آسانسور داخلی تامین می گردد.
خوشبختانه در کشور در تولید درب آسانسور شرکت های معتبر و مطرحی به فعالیت می پردازند.این شرکت ها درب آسانسور کشویی و سانترال را تولید و به بازار کشور عرضه می نمایند.درب های آسانسور در مرحله ریل گذاری نصب و راه اندازی می گردند و چون وظیفه امنیت افراد را برعهده دارند از اهمیت بالایی برخوردارند.

باید دانست:
درب کشویی نسبت به درب سانترال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا درب آسانسور یا به صورت درب لولایی برای طبقات و درب نیمه اتوماتیک برای کابین استفاده می شود و یا به درب طبقات و کابین به صورت تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.
 


نصب درب آسانسور کشویی

در نصب درب آسانسور کشویی بایستی از یک پارامتر سه بعدی استفاده نمود.
معمولا پارامترها را با نام های X- Y و Z در نظر می گیرند.
فرض کنید پارامتر z محور عمودی (بالا،پایین) باشد.
طبیعتا این پارامتر توسط خود کارفرما تعیین می گردد.
چرا که این، همان کف تمام شده طبقات است. در واقع کارفرما با تعیین فاصله عمودی درب آسانسور طبقه با کف طبقه در راستای محور z ، یکی از پارامترهای سه بعدی را معلوم می سازد. دو پارامتر دیگر یعنی x و y به ترتیب فواصل محور (چپ / راست) و (عقب / جلو) می باشند. پارامتر x را دو عدد آکس (مرکز) درب طبقه تا ریل راست کابین و آکس درب طبقه تا ریل چپ کابین معلوم می سازد.
این ، همان محور چپ و راست در راستای عرض چاه آسانسور است. مجهول سوم در اینجا پارامتر y یا همان راستای عمقی چاه آسانسور است، طبیعتا این مجهول را فاصلۀ راستای درب طبقه تا راستای ریلهای کابین درب آسانسور معلوم می سازد.

باید دانست :
درب های آسانسور در برندهای مختلف طراحی می شوند و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.
گروه دیارا قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.

 

 


 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
 




 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور


 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب سلکوم

درب اتوماتیک آسانسور کمپانی ویتور با یک شبکه گسترده ای از نمایندگان فروش در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان و پوشش و نیروی کار بیش از ۳۰۰۰ نفر دارد . کارخانه مرکزی در آلمان می باشد و نمایندگی های این شرکت در تمام کشورهای دنیا از جمله ایتالیا ترکیه چین اسپانیا و … وجود دارد. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم این شرکت سایر قطعات آسانسور را با برند ویتور به سرتاسر جهان ارائه می دهد . گروه صنعتی دیارا انواع بهترین درب اتوماتیک آسانسور تولید ایتالیایی ترکیه چین و ایران اعم از طبقه و کابین ، تلسکوپی و سانترال را برای ارائه به مشتریان عرضه میکند.

 

 


قیمت و خرید درب اتوماتیک آسانسور سلکوم

درب اتوماتیک آسانسور در سال های اخیر بعلت تحریم های یکجانبه آمریکا بر ایران واردات درب اتوماتیک آسانسور سلکوم اصلی با محدودیت شده اند که این مشکل باعث شد تا قیمت این درب در سال 1397 تا 100 در صد و در سال 1398 تا 200 درصد نسبت به سال 1396 افزایش پیدا کند. با شروع تحریم های شدید در ایران تولید کنندگان داخلی که تا قبل از این تحریم ها به وارد کردن این درب اتوماتیک آسانسور مشغول بودند ترجیح دادند تا تولید نمونه مشابه داخلی بسازند بطوری که امروزه در هر شهری از کشورمان حداقل یک تولید کننده درب اتوماتیک آسانسور سلکوم هست که مشابه بهترین درب آسانسور تولید میکند ( هرچند که امکان دارد برخی از این مدل درب اتوماتیک آسانسور سلکوم کیفیت پایینتری خواهند داشت)

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم را از گروه صنعتی دیارا با سه سال گارانتی معتبر میتوانید خریداری نمایید. سابقه بیش از پانزده ساله ما در صنعت آسانسور نشان از ارائه خدمات حرفه ای و بموقع درب های سلکوم را خواهد داشت.

 

 

قیمت و خرید انواع درب سلکوم ایتالیا

درب اتوماتیک آسانسور بطور معمول در کمپانی بزرگ ویتور تولید و در دنیا پخش می کنند و همچنین می توان گفت بروزترین و پیشرفته ترین مدل درب اتوماتیک آسانسور سلکوم تا به امروز بوده است و با تولید مدل های جدیدتر در سال میلادی 2020 و در سال آینده بازار دنیا را در دست خواهد داشت. از قیمت درب اتوماتیک آسانسور می توان به  انعطاف پذیر و قابل اعتماد بودن، طیف گسترده ای از تنظیمات ، امکان ارضاء هر یک از برنامه های کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی اشاره نمود . درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با یکسال گارانتی معتبر گروه صنعتی دیارا ارائه می شود.


مزایای خرید و نصب درب اتوماتیک آسانسور:

   -   درب اتوماتیک آسانسور زمان مونتاژ سریع
   -  غلطک های مکانیزم با سر و صدای خیلی کم
   - دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری قطعات آسانسور
   - خدمات پس از فروش قطعات یدکی توسط گروه صنعتی دیارا
   - بسته بندی مدولار کارتن . تمام مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
   - رعایت استانداردهای EN81-20 / 50  با EN81-58 E120 و EW60
   - با روکش رنگ مطابق با استاندارد
   - درب های انعطاف پذیر و قابل اعتماد
   - طیف گسترده ای از تنظیمات پیشرفته درایو درب
   - درب هایدرا با هایدرا پلاس سازگار با محیط زیست
   - قابل استفاده در ساختمان های مسکونی تا اداری و تجاری
   - بروز ترین درب حال حاظر در دنیا
   - پر فروش ترین درب آسانسور
   - بصرفه ترین درب آسانسور از لحاظ قیمت متناسب با کیفیت آن و قیمت درب آسانسور

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

قطعات آسانسور


قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

پانل فرمان طبقات

پانل فرمان طبقات متشکل از یک پانل معمولا استیل، و کلید یا کلیدهای احضار آسانسور است. کلیدهای احضار بسته به نوع سیستم فراخوانی آسانسور می توانند از تک کلید یا دو کلید باشند. همچنین قیمت قطعات آسانسور نشانگر جهت و نمراتور می تواند روی پانل طبقات تعبیه شود. بطور معمول جنس این پانل ها از استیل است.

 

 قطعات آسانسور البته انواعی از پانل های شیشه ای و پلاستیکی با طرح های متنوع نیز روانه بازار شده اند. برخی از پانل ها بدون پوش باتن های دکمه ای و بصورت لمسی و برخی دیگر بدون تماس توسعه یافته اند.


جعبه ریویزیون

جعبه ریویزیون آسانسور یک باکس الکتریکی است که روی سقف کابین قرار می گیرد. قطعات الکتریکی کابین تا جعبه ریویزیون سیم کشی شده و تراول کابل از آن خارج می شود.قطعات آسانسور جعبه رویزیون به سرویسکار امکان حرکت آسانسور با فرمان از روی کابین و توقف را می دهد تا عملیات سرویس انجام شود.

    
تابلوی سه فاز

برق سه فاز ورودی آسانسور ابتدا داخل یک تابلوی کوچک سه فاز دارای کلید و فیوز می شود و پس از آن به تابلوی کنترل آسانسور می رسد. در قطعات آسانسور این تابلو به یک پریز برق مناسب نیز مجهز است.


سنسور ایمنی درب

سنسور ایمنی درب برای جلوگیری از بسته شدن درب هنگام ورود یا خروج مسافر تعبیه می شود. قطعات آسانسور این سنسور می تواند بصورت چشم الکترونیک خطی یا بصورت پرده نوری با عملکرد صفحه ای در نظر گرفته شود.


سایر قطعات آسانسور الکتریکال
قطعات آسانسور در چاه
چراغ روشنایی چاه آسانسور

چاه آسانسور باید روشنایی کافی برای انجام عملیات سرویس و اضطراری را دارا باشد. بمنظور تامین روشنایی چاه معمولا از چراغ های تونلی استفاده می شود.


میکروسوییچ ها و سنسورها

توقف کابین در تراز طبقات بوسیله میکروسوییچ ها فرمان داده می شود. وظیفه یک میکروسوییچ ارسال یک پالس الکتریکی از طریق تحریک مکانیکی است. بدین منظور میکروسوییچ هایی در مسیر چاه آسانسور در مکان هایی که به دقت بررسی شده اند قرار داده می شود. قطعات آسانسور با برخورد کابین به میکروسوییچ مربوطه فرمان لازم به تابلو ارسال می گردد.

 

کاربرد قطعات آسانسور همچنین انواعی از سنسورهای دیگر برای تشخیص مکان دوراندازی و همچنین میکروسوییچ های فرار یا حد در بالا و پایین مسیر چاه مستقر می گردند.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

کابل شبکه لگراند


 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
نمایندگی کابل شبکه لگراند

نمایندگی کابل شبکه لگراند تضمین کننده کارایی سیستم‌های مبتنی بر شبکه های Cat5e، Cat6 و Cat6A در سری محصولات LCS2 ، انواع کابل‌های 4 زوجی را در 4 نوع متفاوت از جمله، U/UTP، S/FTP و SF/UTP ارائه نموده است. پاناتل در این زمینه یکی از بزگترین نمایندگی کابل شبکه لگراند می باشد .

 
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای  کابل شبکه لگراند اصلی برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.


 
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند


انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند:


در انواع کابل شبکه لگراند یکی از مدل های کابل شبکه لگراند، کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل شبکه لگراند ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.


همچنین کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند:


این نوع کابل شبکه لگراند که از دسته Cat6 می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت  و کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل های مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 


3- کابل شبکه لگراند Cat7:


کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل شبکه لگراند های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.

 


 
کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.
منظور از شیلد کامل این است که این مدل از کابل شبکه لگراند علاوه بر اینکه دارای یک پوشش کلی می باشد، تک تک زوج سیم های پیچانده شده به دور یکدیگر در آن نیز دارای پوششی از جنس فویل می باشند.
 
 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

کابل شبکه نگزنس


کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
خرید کابل شبکه نگزنس nexans

برای خرید کابل شبکه نگزنس میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید.
 


کابل شبکه نگزنس اصل
فروش کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس اصل یا کابل Lan Nexans با متراژ 305 متر و 500 متر و در سه نوع SFTP و UTP و FTP در دسته بندی های زیر ارائه می گردد.
کابل شبکه نگزنس Cat5e UTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 FTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat6A SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP
 
 


نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس

هنگام خرید کابل شبکه نگزنس و نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس فاکتورهایی از قبیل:
- کارایی
- سازگاری
- حفاظ دار یا غیر محافظ
- رشته یا جامد
- طول کابل
- رنگ کابل
- بودجه مورد نظر
و مهترین فاکتور برند و نمایندگی فروشی در  کابل شبکه نگزنس است که از آن محصول را خریداری میکنید.

 
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp به نوعی یک پل ارتباطی بین سیستم‌ها است تا بتوانند اطلاعات را رد و بدل کنند. این نوع کابل شبکه نگزنس هیچگونه تغییری در داده‌ها ایجاد نمی‌کنند و تنها برای جابه جایی اطلاعات استفاده می‌شوند. کابل های شبکه نگزنس در مدل‌ها و استاندارد‌های مختلفی ساخته می‌شود که بسته به سرعت شبکه برای انتقال داده و همچنین دستگاه مورد استفاده انتخاب می‌شود.
 
این کابل شبکه نگزنس cat6 sftp یا به صورت دقیق تر SF/UTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار دارد. بنابراین کابل SFTP نگزنس بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه SFTP و FTP است. استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را داشته باشد. این کابل شبکه نگزنس از نظر حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی از کیفیت خوبی برخوردار است.


 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک