افزایش وفاداری مشتریان:
با افزایش مشتری ها و رضایت آن ها از کیفیت محصولات کابل شبکه بلدن وفاداری آن ها زیاد می شود همچنین افراد بیشتری جذب محصولات آن ها می شود.
جمعبندی
خرید کابل شبکه بلدن با توجه به کیفیت بسیار بالا و همچنین تنوعی که نوع کابل دارد هرگونه نیازی که داشته باشید را برطرف کرده و برای هر عملکردی میتوانید مدلی مناسب را خریداری کنید. قیمت کابل شبکه بلدن نیز با توجه به مدلها متفاوت است. نمایندگی کابل شبکه بلدن لذا در ابتدا نوع نیاز خود را مشخص کنید. معمولا برای مصارف داخلی از کابلهای نوع 5e استفاده میشود که برای طیف وسیعی از برنامهها و نیازها مناسب میباشد.
اگرچه در آینده ممکن است با افزایش سرعت، کمی کارکرد را با محدودیت روبرو کند. استفاده از کابل شبکه بلدن نوع 6 و 7 چندان تفاوتی با یکدیگر نخواهد داشت. در هر صورت کابل شبکهای خریداری کنید که از سرعتهای بالای انتقال داده پشتیبانی کرده و هرگونه انتقال را در کمترین سرعت ممکن به انجام برساند.
اگر میخواهید از بهترین سرعت کابل شبکه بلدن خود مطمئن باشید کابلهای 6 و 6a مناسب هستند، البته هزینهی بالاتری از نوع 5 دارند.
*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید
https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://rayancable.com/
مشاوره با ما : 09124034925 |
داربست غرب تهران فقط یک سازه موقت فلزی و یا چوبی است که برای حمایت از سازه اصلی مورد استفاده قرار می کیرد.
و در عین حال به عنوان بستر یا یک پایه برای کارگران در حین انجام کارهای ساختمانی عمل می کند.
با توجه به نوع کار ساخت و ساز، از انواع دربست مختلفی از داربست فلزی ها استفاده می شود.
قیمت داربست فلزی باید به خوبی مونتاژ شود، مستحکم باشد تا از کارگران و دیگر مصالح ساختمانی که بر روی آن قرار میگیرند، حمایت کند.
داربست غرب تهران انواع مختلفی دارد که هر کدام دلیل مشخص و کاربردی جهت اجرا به مخاطب می دهد .
که اولین نوع آن داربست مثالثی می باشد .
این انواع داربست فلزی بیشتر از فریم های مثلثی ایجاد گشته که در قالب نر و ماده می باشد .
فریم در این حالت داربست در سه اندازه ی ۵/۰ و۷۵/۰ و ۱ متری تولید و عرضه می گردد که به دلیل جایگذاری سرجک های قابل رگلاژ برای تمامی ارتفاعات قابل نصب می باشد.
و همچنین یکی از انواع داربست از فریم های ۱۲۰ سانتی در دو شکل مثلثی یا مربعی به کار گرفته می شود .
سهولت از نظر کارایی و سرعت کار با آن از مزایای این نوع داربست می باشد .
و عمده دلیل استفاده از آن عدم نیاز به کارگران ماهر در جهت داربست بندی این نوع می باشد .
نوع دوم داربست چکشی ستاره ای می باشد که از پایه های قائم و تکیه های افقی در اندازه های گوناگون می باشد این نوع داربست نیز به دلیل نوع ساخت مهندسی داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می باشد .
در ضمن اتصالات پایه داربست بوسیله ی مغزی و پین قابل انجام می باشد . این مدل نیز از نظر کارایی بسیار سهل و سرعت کار آن بالا می باشد.
بیشتر در نمای ساختمان ها هم از این نوع اجاره داربست استفاده می شود و مهمترین مزایای آن حمل راحت به دلیل سبک بودن و اینکه بدونه مهارت زیاد نیز قابل استفاده می باشد .
و همچنین سرعت مونتاژ در این مدل داربست بسیار سریعتر از مدل های دیگر آن می باشد .
مدل سوم به داربست چکشی کاسه ای اختصاص دارد که شباهت فراوانی به انواع داربست چکشی ستاره ای دارد .
البته داربست مثلثی قابل مقایسه قیمت داربست با داربست چکشی کاسه ای نمی باشد و همین نکته باعث گردیده تا از نظر ایمنی و کاربری با وجود ساختار مشابه کاربرد کمتری دارد.
در داربست های خرپا صفحه ی اصلی کار روی نردبان های متحرک یا سه پایه قرار داده می شود.
این داربست برای ارتفاع 5 متری استفاده می شود و به طور معمول برای کار در داخل اتاق مانند تعمیرات، نقاشی و موارد مانند آن استفاده می شود.
داربست فلزی غرب تهران از لوله ها، اتصالات و داربست های فلزی که به هم متصل می شوند، تشکیل شده است.
مونتاژ و برچیدن این داربست فلزی آسان است و در عین حال نیازمند مهارت و دقت بالایی برای نصب است.
این نوع داربست استحکام بهتر، دوام بیشتر و مقاومت بالایی دارد.
اگرچه اندکی هزینه نصب آن نسبت به سایر داربست فروشی ها بیشتر است، اما ایمنی بیشتری برای کارگران فراهم می کند.
*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.
https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
تلفن تماس:
09124034925
09918535721
سایت:
https://darbastbashiri.ir
درب آسانسور یکی از ویژگی های درب آسانسور این است که مکانیزمی در آن تعبیه شده است که زمانی که شما به طبقه مورد نظر می رسید نه تنها باعث باز و بسته شدن درب آسانسور کابین شده بلکه قفل درب طبقه را نیز درگیر کرده و باعث باز و بسته شدن آن می شود.
از مشخصات این انواع درب آسانسور می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- دارای عایق صدا است و صداهای منتشر شده از چاه آسانسوردر کابین قابل شنیدن نیست.
- در ساخت آن از لوله های بلبرینگی استفاده شده است.
- درب های چپ و راست کاملاً مشابه هم هستند.
- در ساخت آن از لته های توپر فومی استفاده شده است.
- ظاهر این درب آسانسور بسیار زیبا و شکیل است.
درب آسانسور اگر در زمان مناسب سرویس و تعمیر نشوند دارای عیب ها و مشکلاتی می شوند. عیب یابی در آسانسور را باید به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. گاهی اوقات در هنگام توقف ممکن است درب اتوماتیک آسانسور باز نشود. این اتفاق می تواند سه دلیل متفاوت داشته باشد. امکان دارد سیم های C و COM دچار مشکل شده باشند یا موتور موجود بر روی درب اتوماتیک ضعیف شده باشد یا اینکه لته های درب کابین بر روی ریل چسبیده باشند.
گاهی اوقات درب کابین به طور کامل باز نمی شود که این امر به دلیل تنظیم نبودن زمان باز شدن درب های آسانسور است. برای رفع این مشکل می توانید به قسمت Time Setting وارد شوید و تایم Door Open Time را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.
یکی دیگر از عیب های شایع در درب آسانسور در ایران این است که با تأخیر بسته می شوند. دلیل به وجود آمدن این امر اشکال در سیم کشی مدار ایمنی است. برای رفع این مشکل می توانید دوشاخ درب اتوماتیک کابین آسانسور را چک کنید.
این نوع درب آسانسور به وسیله نیروی مکانیکی که توسط مسافر وارد می شود باز و بسته می شود. از درب نیمه اتوماتیک که به صورت لولایی است بیشتر برای درب طبقات استفاده می شود و برای درب کابین بیشتر از نوع درب تمام اتوماتیک آسانسور استفاده می شود.
تقسیم بندی درب آسانسور براساس باز و بسته شدن
نوع دیگر تقسیم بندی اندازه درب آسانسور براساس نوع باز و بسته شدن آن صورت می گیرد. به طور کلی درب آسانسور را براساس باز و بسته شدن به ۴ دسته تقسیم بندی می کنند.
درب اتوماتیک آسانسور دیارا از قدیمی ترین نوع نمونه درب آسانسور است. از این درب بیشتر در آسانسورهای با فضای محدود ( بیشتر برای آسانسورهای با عرض ۸۰، ۷۰ و ۹۰ سانتی متر) استفاده می شود. از اجزای این درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- کنتاکت
- دیکتاتور
- لولا
- دستگیره
- لته
- چهارچوب
از این درب آسانسور بیشتر برای آسانسورهای باربری استفاده می کنند. این درب به صورت عمودی از پایین به سمت بالا و برای بسته شدن از بالا به سمت پایین جمع می شود.درب آسانسور قیمت برای باز و بسته شدن این نوع درب می توان هم از نیروی مکانیکی و هم از نیروی الکترومکانیکی استفاده کرد.
این نوع درب آسانسور به صورت یک طرفه باز و بسته می شود. این درب ها نسبت به درب های لولایی سریع تر باز و بسته می شوند.
این درب آسانسور از دو لنگه مجزا تشکیل شده اند که در هنگام بسته شدن به صورت مماس در کنار هم قرار می گیرند و در زمان بازشدن دو لنگه از هم باز شده و به دو طرف می روند و درب از وسط باز می شود.
سرویس بهترین درب آسانسور سخت است!
بیشترین میزان کارکرد در آسانسور متعلق به درب آسانسور است به همین دلیل بیشترین میزان خرابی نیز متعلق به درب آسانسور است. سرویس کردن درب آسانسور دارای اهمیت زیادی است.
سرویس آسانسور شامل موارد زیر است:
- قیمت درب آسانسور بازدید از کفشک های زیر درب و سرویس کردن آن
- بازدید از نحوه کارکرد مکانسیم سر درب ها و مطمئن بودن از کارکرد هماهنگ درب کابین
- بازدید از عملکرد قفل درب آسانسور و اطمینان از کارکرد صحیح آن
- بررسی و نحوه بسته شدن درب و مطمئن شدن از عدم وجود صدا در هنگام باز و بسته شدن درب و حرکت روان آن
- در هنگام سرویس آسانسور فنر درب را تنظیم کنید.
*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید
https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/
این درب سلکوم ایرانی ها به طور معمول با استفاده از دست ها باز و بسته می شوند، اگرچه برخی از آنها به طور خودکار بسته خواهند شد. بیشتر آسانسورهای قدیمی و کوچک اروپایی از دهه 1950 تا 1970 از درب لولایی دستی استفاده می شدند ( مشابه درب های اتاق منزل)، در حالی که داخل آن دارای یک دروازه قیچی شکل دستی است یا تنها راه دسترسی به آسانسور فقط درب دستی است.
این درب های دستی آسانسور هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار دارد، به طور معمول برای آسانسورهای چرخدار کوچکتر یا آسانسورهای خانگی مورد استفاده است. برخی از آسانسورهای حمل بار قدیمی ممکن است دارای یک درب های دستی آسانسور افقی یا عمودی باشند. در برخی از کشورهای آسیایی ممکن است یک آسانسور باربری قدیمی با آکاردئون دستی یا دروازه قیچی مانند نیز پیدا شود. قیمت درب سلکوم ایرانی
بعضی از آسانسورهای قدیمی ممکن است دارای درب های دستی آسانسور نیمه دستی، پیکربندی درب دستی در خارج و یک درب اتوماتیک در داخل باشند.
درب های اتوماتیک آسانسور نوع استاندارد درب های موجود در آسانسورهای مدرن میباشد که در سال 1887 معرفی شدند. تقریباً تمام درب های اتوماتیک آسانسور معمولاً توسط یک اپراتور درب نصب میشود و در ماشین آسانسور تغذیه می شوند. این نوع درب های اتوماتیک آسانسور نیز انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع سیستم آسانسور متفاوت میباشد. برای باز و بسته شدن درب های اتوماتیک آسانسور، موتورخاصی برای آن در نظر گرفته شده است که این وظیفه را به صورت ایمن و با رعایت اصول خاص خود انجام خواهد داد. مکانیزم هایی که در درب های کابین آسانسور در نظر گرفته شده است که به هنگام رسیدن به سر طبقه نه تنها درب کابین را باز می کند، بلکه قفلی که برای درب طبقه در نظر گرفته شده است را نیز درگیر خواهد کرد و باعث باز شدن آن نیز می شود. همین طور این مکانیزم در هنگام بسته شدن درب سلکوم کابین قفل را نیز به آرامی آزاد میکند و باعث بسته شدن آن به طور کامل خواهد شد تا کابین بتواند بدون داشتن برخورد به این قفل ها به حرکت خود در شفت آسانسور و فعالیت کامل خود ادامه دهد.
درب های اتوماتیک آسانسور که به صورت لولایی خواهند بود و توسط تجار ما واردات آن صورت خواهد گرفت، دارای مشخصات زیر می باشد. درب سلکوم آسانسور نیز می تواند مشخصات زیر داشته باشد که بستگی به ابعاد چاله و محیط در نظر گرفته شده برای آسانسور دارد:
- لوله های بلبرینگی سلکوم
- لتههای توپر فومی
- وزن سنگین درب ها و استحکام بسیار بالا آن ها
- عایق هر گونه صدا که از چاه به گوش خواهد رسید
- موجود در عرضهای اندازه گیری شده 70، 80، 90
- شباهت کامل درب های چپ و راست
- دارای تجهیزات شامل قفل، دیکتاتور و فنرهای درب مخصوص
- ظاهر بسیار شیک و زیبا در بین درب های آسانسور
در درب های اتوماتیک آسانسور زمانی که درب طبقات بسته می شوند ممکن است درب های اتوماتیک کمی با تاخیر بسته شوند که در این حالت اشکال در سیم کشی مدار ایمنی میباشد در بیشتر مواقع قفل میباشد اما باید دوشاخ درب های اتوماتیک آسانسور کابین نیز چک نماییم.
درب های اتوماتیک آسانسور و سلکوم در باز نشدن درب هنگام توقف در طبقات که این قضیه ممکن است به سه دلیل ایجاد شود. اول اینکه لتههای درب کابین روی ریل به هم چسبیده باشند و یا اینکه موتور درب های اتوماتیک آسانسور روی کابین به طور کامل ضعیف شده باشد و یا سیمها C و COM باید چک نماییم.
درب اتوماتیک آسانسور کامل باز نمیشود زیرا که در این حالت مهمترین مشکل تنظیم نبودن زمان باز شدن درب های آسانسور میباشد که برای رفع آن باید به منوی Time Settingوارد شوید و تایم Door Open Time را به اندازه کافی تنظیم نمایید.
*برای دیدن سلکوم کلیک نمایید
https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/
درب کابین در قسمت ورودی به کابین متصل شده و همراه با آن جابجا می شود.در قطعات آسانسور این درب در واقع ایمنی لازم برای مسافرین داخل کابین را فراهم نموده و اجازه برخورد مسافر با بخش های ثابت ساختمان هنگام حرکت آسانسور را نمی دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع درب مطالعه مقاله درب آسانسور پیشنهاد می شود.
درب طبقات بصورت ثابت در محل ورودی های طبقات به آسانسور نصب شده است. در قطعات آسانسور این درب ها باید به قفل ایمنی مجهز باشند تا فقط هنگامی که آسانسور در طبقه مورد نظر قرار گرفته امکان باز شدن وجود داشته باشد.
بخش عمده ای از تجهیزات، قطعات آسانسور و لوازم مورد استفاده در آسانسور را اجزای مکانیکی تشکیل می دهند. ریل ها و متعلقاتشان، سیم بکسل، فلکه ها، وزنه تعادل و بسیاری دیگر از اجزای شناخته شده آسانسور در بخش قطعات مکانیکی دسته بندی می شوند.
از جمله مهمترین قطعات آسانسور می توان به ریل ها اشاره کرد. ریل ها نقش راهنمای حرکت کابین را ایفا می کنند و کابین بواسطه یوک و کفشک ماننده کالسکه ای در مسیر ریل ها هدایت می شوند. جنس ریل های آسانسور از فولاد و مقطع آن به شکل حرف تی انگلیسی است. نوع و سایز ریل در تناسب با وزن بار و سرعت تعیین می شوند.
براکت یک قطعه مکانیکی است که اتصال بین ریل و سازه چاه آسانسور را برقرار میکند. قطعات آسانسور اتصال جوشی ریل به سازه ممنوع است و حتما باید از طریقی قابل دمونتاژ و رگلاژ بصورت لقمه و براکت برقرار شود. براکت ها از یک سمت به سازه محکم شده و از سمت دیگر از طریق لقمه و پیچ و مهره ریل ها را محکم در جای خود نگه می دارند.
یکی دیگر از مهمترین قطعات آسانسور در بخش مکانیکال سیم بکسل است. سیم بکسل آسانسور، طناب فولادی است که درارای مقاومت کافی برای تحمل کشش ناشی از وزن کابین و وزنه های تعادل می باشد. سیم بکسل ها کل بار را تحمل کرده و با ضریب اطمینان بالایی در طراحی آسانسور لحاظ می شوند.
در قطعات آسانسور اتصال سیم بکسل با هر یک از دو سمت کابین یا وزنه در آسانسور کششی، یا کابین و پایه جک در آسانسور هیدرولیک از طریق فلاب بکسل صورت می گیرد. قلاب بکسل ها بعنوان قطعات مکانیکی آسانسور تلقی شده و باید بتوانند سیم بکسل را در قسمت اتصال از خطر شکستگی و گسست حففظ کنند.
فلکه ها در دو بخش در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند. در قطعات آسانسور جک در کنار غیرمستقیم یک فلکه روی جک تعبیه می شود تا سیم بکسل از روی آن عبور کند. در آسانسورهای کششی معمولا یک فلکه روی موتور تعبیه شده و بسته به نوع سیستم برای تنظیم مسیر سیم بکسل از فلکه های دیگر نیز استفاده می شود.
یکی از مهمترین قطعات آسانسور های کششی وزنه تعادل است. التبته وزنه تعادل در برخی از مدل های هیدرولیک نیز کاربرد دارد. وزنه های تعادل در سیستم های کششی برای کمک به موتور برای جابجایی کابین مورد استفاده قرار می گیرند. این وزنه ها ممکن است از جنس چدن، سیمان یا موارد دیگر انتخاب شوند. محاسبه وزن وزنه های تعادل از اهمیت بالایی برخوردار است. جرم وزنه های تعادل به اندازه وزن کابین خالی و نیمی از ظرفیت نامی آسانسور در نظر گرفته می شود.
*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید
https://www.diaragroup.com/news/lift-parts
تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6
سایت:
https://www.diaragroup.com/