قطعات آسانسور روغن مورد استفاده در سیستم هیدرولیک نیز باید طبق دستور سازنده پاوریونیت انتخاب شود. درجه ویسکوزیته و کد فنی روغن در هماهنگی با اجزای اصلی هیدرولیک از قبیل شیر کنترل، پمپ و الکتروموتور تعیین میشود. باید توجه داشت که روغن در کل سیستم باید نسبت به نفوذ رطوبت و هر گونه گرد و غبار محافظت شود. در قطعات آسانسور دمای بیشتر از حد مجاز موجب کاهش کیفیت روغن هیدرولیک شده و خواص فیزیکی آن را تغییر میدهد. از سه عامل رطوبت، گرد و غبار و دمای بالا بعنوان سه دشمن اصلی سیستم های هیدورلیک نام برده میشود. بنابراین باید تمهیدات لازم جهت محافظت سیستم هیدرولیک در برابر این عوامل پیش بینی شود.
قطعات آسانسور شیر ایمنی ترکیدگی یا راپچرولو Rupture valve را می توان مهمترین قطعه ایمنی در لیست قطعات آسانسور هیدرولیک دانست. آسانسور هیدرولیک چه از نوع مستقیم باشد و چه غیرمستقیم، تعبیه راپچرولو برای ایمنی دستگاه الزامی است. شیر ایمنی ترکیدگی در زمانی که جریان برگشت روغن بیش از حد مجاز باشد با انسداد مجرا آن را متوقف می کند و مانع از سقوط جکدر قطعات آسانسور می شود.
*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید
https://www.diaragroup.com/news/lift-parts
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/
مشاوره با ما : 0912693287 |
داربست این سازه به صورت موقت اجرا می شود و اجرای آن به تخصص کافی نیاز دارد. سازه داربست در عین سادگی، در صورت عدم رعایت ایمنی بسیار خطرناک می باشد.
داربست غرب تهران برای نما و موارد دیگر مانند: داربست برای رنگ آمیزی, سنگ کاری و سیمان کاری، نماشویی و…عموماً با یک رویه داربست بندی می شوند.
و تفاوت آن در بالا و پایین بسته شده قالب های داربست جهت دسترسی استفاده کننده در داربست قرارمی گیرند.
داربست غرب تهران از قدیمی ترین و ساده ترین انواع داربست از نوع چوبی است، این نوع داربست اغلب به صورت ثابت و توسط تخته، خرک و پل اجرا می گردد.
اجرا این نوع سازه با توجه به شیوه ساخت آن زمان برتر از سازه های دیگر خواهد بود.
داربست متداول ترین نوع این سازه موقت در ایران فلزی است که طول عمر و مقاومت بالایی نیز دارد.
این سازه در ابعاد مختلف یافت می شود که توسط بست های فلزی به یکدیگر قفل می شوند، به علت استفاده غالب از این نوع سازه در ایران بیشتر به شرح آن می پردازیم.
*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید
https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
تلفن تماس:
09124034925
09126932871
سایت:
https://darbastbashiri.ir
درب طبقه آسانسور، بین ایستگاه طبقه و چاه آسانسور قرار دارد که دسترسی افراد درب اتوماتیک آسانسور حاضر در طبقات به چاه آسانسور را محدود میکند و خطراتی نظیر سقوط به چاه یا برخورد با کابین در حال حرکت را از بین میبرد. درب طبقه تنها زمانی باز میشود که کابین در طبقه به جهت ورود یا خروج مسافرین توقف کرده باشد. نوع و همچنین اندازهی این درب به نوع کاربریدرب اتوماتیک آسانسور، فضا و استانداردهای موجود بستگی دارد. درب طبقات آسانسور انواع مختلفی دارد که میتوان دیارا، تلسکوپی، سانترال و دربهای آکاردئونی را نام برد. انتخاب نوع و اندازه بازشوی درب طبقات با توجه به طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری و مطابق با استانداردها صورت می گیرد.
در تقسیمبندی دیگری از درب اتوماتیک آسانسور دربهای کابین و درب طبقات آسانسور را از نظر نوع کارکرد به ۲ نوع درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقهبندی میکنند. تفاوت کلی این دربها در نوع نیروی لازم جهت باز یا بسته شدن آنها میباشد
در این نوع از درب اتوماتیک آسانسور، هم درب کابین و هم درب طبقات بصورت خودکار باز و بسته میشوند. این نوع دربها را یا از نوع تسلکوپی یا سنترال طراحی و اجرا میکنند. در نوع تلسکوپی درب تنها از یک سمت باز و بسته میشود و در نوع سنترال درب از وسط باز و سپس دوباره از کنارهها بسته میشود.درب اتوماتیک آسانسورسرعت بالاتر، صدای بسیار کم و سهولت کاربری بیشتری دارند.
- کنتاکت در درب اتوماتیک آسانسور
- کفشکها
- سیل درب
- لتهها
- چهارچوب
*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسورکلیک نمایید
https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/
دربهای نیمه اتوماتیک به وسیلهی نیروی مکانیکی وارد شده توسط مسافر(هل دادن) باز و یا بسته میشوند. به اینگونه که درب طبقات که به صورت دیارا میباشد توسط مسافر باز شده و درب کابین که اغلب از نوع تلسکوپی میباشد، بدون دخالت مسافر به شکل خودکار در درب آسانسور باز میشود.
درب های آسانسور را از نظر نوع و سبک باز و بسته شدن به ۴ دستهی کلی تقسیمبندی میکنند.
این درب آسانسور که از قدیمیترین نوع درب میباشد برای آسانسورهای کوچک با فضای محدود کاربرد دارد. عدم نیاز به عرض زیاد جهت کارکرد صحیح از مزایای این نوع دربها میباشد. معمولا این دربها در عرضهای ۷۰،۸۰ و ۹۰ سانتیمتری تولید میشوند. از معایب این درب آسانسور میتوان به مسدود شدن مسیر راهرو هنگام باز شدن درب، سختی باز شدن از نظر نیروی مکانیکی لازم، زمانبر بودن عملیات باز و بسته شدن درب و همچنین عدم کاربرد صحیح برای افراد معلول و کودکان و سالمندان در درب آسانسور اشاره نمود.
*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید
https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/
قطعات آسانسور کارسلینگ همان کادر یا فریم کابین آسانسور هیدرولیک جک در کنار است. این مجموعه دارای یک سازه مستحکم، کفشک های ریل راهنما، کفش های رولر و بست ها و متعلقات مکانیکال است. در سیستم های غیرمستقیم کارسلینگ باید دارای ترمز استحفاظی (پاراشوت) باشند. قطعات آسانسور همچنین معمولا همراه با کارسلینگ فلکه مناسب و قلاب های سیم بکسل ارائه میشود.
قطعات آسانسور لوله های انتقال سیال در سیستم هیدرولیک میتواند بصورت صلب یا منعطف باشند. لوله های منعطف یا همان شلنگ های هیدرولیک باید در تناسب با پارامترهای طراحی دستگاه انتخاب شوند. قطعات آسانسور نوع، سایز و ضخامت شلنگ ها باید با احتساب ضرایب اطمینان منطبق با کدهای استاندارد ایمنی آسانسور تعیین و انتخاب شود.
*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید
https://www.diaragroup.com/news/lift-parts
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6
سایت:
https://www.diaragroup.com/